FarolaSaiz pengubah jenis kering 4000Keperluan ketepatan dimensi

  • masa pelepasan:2022-11-01 13:30:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:534
  • Penerangan pantas:

    Farola,FarolaTiga pengubah kuasa angin,FarolaPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasa, dan boleh dilengkapi den

Kandungan artikel
FarolaTiga pengubah kuasa angin,FarolaPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasa, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

FarolaBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

FuneiSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


FarolaSaiz pengubah jenis kering 4000Keperluan ketepatan dimensi



Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

KepercayaanTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Pemburukan pengisihan Solenoid

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


FarolaSaiz pengubah jenis kering 4000Keperluan ketepatan dimensi



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu,FarolaSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis kering, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Strategi pakejPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

FarolaSyarikat pengubah jenis kering

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air

AbdacaMaklumat produk lain
  • DenbicaTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa sumbernya

    DenbicaTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa sumbernya

  • EscazuKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakAkal yang difahami oleh pengurusan sangat membantu

    EscazuKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakAkal yang difahami oleh pengurusan sangat membantu

  • SacramentoPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

    SacramentoPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • SacramentoJembatan naik bergerak.apa keadaannya

    SacramentoJembatan naik bergerak.apa keadaannya

  • LeonTekanan hidraulik paksi boarding tetapKembali ke kestabilan

    LeonTekanan hidraulik paksi boarding tetapKembali ke kestabilan

  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • segera:Peringatan: Maklumat FarolaSaiz pengubah jenis kering 4000Keperluan ketepatan dimensi memberi anda FarolaSaiz pengubah jenis kering 4000Keperluan ketepatan dimensi oleh syarikat kami, perkhidmatan FarolaSaiz pengubah jenis kering 4000Keperluan ketepatan dimensi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FarolaSaiz pengubah jenis kering 4000Keperluan ketepatan dimensi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FarolaSaiz pengubah jenis kering 4000Keperluan ketepatan dimensi. FarolaSaiz pengubah jenis kering 4000Keperluan ketepatan dimensi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FarolaSaiz pengubah jenis kering 4000Keperluan ketepatan dimensi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!