PopovoModel pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja

  • masa pelepasan:2022-11-13 15:11:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:216
  • Penerangan pantas:

    Popovo, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stes

Kandungan artikel
dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

PopovoPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi,PopovoPenukar jenis kering Scb18, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

MariborOperasi pengubah tenggelam minyak

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


PopovoModel pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja



Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama,PopovoBerapa banyak pengubah kotak 400 KVA, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Huraian kerjaStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan,PopovoDiagram struktur pengubah tenggelam minyak, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.


PopovoModel pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja



Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Trend pasarDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Contohnya, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

PopovoBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

AbdacaMaklumat produk lain
  • ColmarGerakan jambatan naik bimbitIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada

    ColmarGerakan jambatan naik bimbitIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada

  • ColmarRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan

    ColmarRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan

  • ConcepcionKod untuk pemasangan pengubah kuasaApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

    ConcepcionKod untuk pemasangan pengubah kuasaApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

  • BekescsabaPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriProsedur operasi

    BekescsabaPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriProsedur operasi

  • BekescsabaJembatan boarding logistikPeningkatan prestasi yang pelbagai

    BekescsabaJembatan boarding logistikPeningkatan prestasi yang pelbagai

  • SoestMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikCara membeli yang betul

    SoestMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikCara membeli yang betul

  • SoestGerakan platform mengangkat garpu guntingHarga meningkat

    SoestGerakan platform mengangkat garpu guntingHarga meningkat

  • SoestScrew jenis lif rumah tanggaBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

    SoestScrew jenis lif rumah tanggaBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

  • segera:Peringatan: Maklumat PopovoModel pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja memberi anda PopovoModel pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja oleh syarikat kami, perkhidmatan PopovoModel pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PopovoModel pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PopovoModel pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja. PopovoModel pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PopovoModel pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!