Republik CzechPengubah distribusi tenggelam minyakAnalisa situasi

  • masa pelepasan:2022-11-20 21:15:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:400
  • Penerangan pantas:

    Republik Czech,Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat

Kandungan artikel

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Kebocoran minyak di flange looper

Republik CzechJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Ponta Delgada(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


Republik CzechPengubah distribusi tenggelam minyakAnalisa situasi



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Click to viewIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti,Republik CzechPenghantaran kuasa automatik pengubah, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, apabila lapisan pengasingan rosak Menurut undang-undang Ohm,Republik CzechPerlindungan penukar tenggelam minyak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Pengubah kuasa


Republik CzechPengubah distribusi tenggelam minyakAnalisa situasi



Penghakiman cacat pengubah kuasa

Julat produkBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Pengubah kuasa

Republik CzechApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya

AbdacaMaklumat produk lain
  • RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

    RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

  • RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

    RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

  • RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

    RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

  • GranadillaKomponen utama pengubah kotakPengeluaran

    GranadillaKomponen utama pengubah kotakPengeluaran

  • Kegure TarnovskyPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaTitik pertumbuhan baru untuk eksport ind

    Kegure TarnovskyPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaTitik pertumbuhan baru untuk eksport ind

  • Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

    ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

  • ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

    ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

  • segera:Peringatan: Maklumat Republik CzechPengubah distribusi tenggelam minyakAnalisa situasi memberi anda Republik CzechPengubah distribusi tenggelam minyakAnalisa situasi oleh syarikat kami, perkhidmatan Republik CzechPengubah distribusi tenggelam minyakAnalisa situasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Republik CzechPengubah distribusi tenggelam minyakAnalisa situasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Republik CzechPengubah distribusi tenggelam minyakAnalisa situasi. Republik CzechPengubah distribusi tenggelam minyakAnalisa situasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Republik CzechPengubah distribusi tenggelam minyakAnalisa situasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!