TrikalaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakPersekitaran aplikasi khas

  • masa pelepasan:2022-11-29 13:06:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:483
  • Penerangan pantas:

    Trikala,& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance be

Kandungan artikel

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

TrikalaApabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

BalsGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,TrikalaPenukar tegangan tinggi tenggelam minyak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


TrikalaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakPersekitaran aplikasi khas



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Jabatan KewanganSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, untuk mencapai tujuan keselamatan, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi dan tidak boleh ada tanah.


TrikalaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakPersekitaran aplikasi khas



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Persekitaran pemeriksaanSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan,TrikalaBerapa banyak pengubah kuasa 35kV, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

TrikalaBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

AbdacaMaklumat produk lain
  • MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

    MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

  • MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

    MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

  • IpisKapansansi kuasa pengubahCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

    IpisKapansansi kuasa pengubahCiri-ciri Sistem Penyampaian Pneumatik

  • Jelenia GoraPlatform angkat hidraulik elektrik tetappengurusan ekonomi

    Jelenia GoraPlatform angkat hidraulik elektrik tetappengurusan ekonomi

  • Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri

    Jelenia GoraTanda paksi naikRamalan Prospek Industri

  • Koeln RodenkirchenJembatan naik hidraulik tetapPerkara untuk mengelakkan kerosakan

    Koeln RodenkirchenJembatan naik hidraulik tetapPerkara untuk mengelakkan kerosakan

  • Koeln RodenkirchenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakDengan juruterbang aplikasi reka be

    Koeln RodenkirchenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakDengan juruterbang aplikasi reka be

  • Koeln RodenkirchenPlatform angkat boleh capaiBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

    Koeln RodenkirchenPlatform angkat boleh capaiBagaimana melakukan penyelidikan dan pembangunan bebas

  • segera:Peringatan: Maklumat TrikalaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakPersekitaran aplikasi khas memberi anda TrikalaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakPersekitaran aplikasi khas oleh syarikat kami, perkhidmatan TrikalaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakPersekitaran aplikasi khas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TrikalaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakPersekitaran aplikasi khas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TrikalaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakPersekitaran aplikasi khas. TrikalaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakPersekitaran aplikasi khas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TrikalaDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakPersekitaran aplikasi khas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!