RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard

  • masa pelepasan:2024-03-28 20:25:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:116
  • Penerangan pantas:

    Ryan,Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan men

Kandungan artikel

Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

RyanSimpan minyak di lokasi yang bersih dan berhati-hati bila berubah atau mengisi bahan bakar. Only use a cleaning funnel equipped with a fine mesh filter to pour oil from the container into the oil tank. Sudah tentu, minyak yang anda gunakan sepatutnya jenis yang direkomendasikan oleh pembuat.

Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara,RyanTanda jembatan naik bimbit, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.

ValevoPengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.

Dengan pembangunan cepat masa, industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Jembatan naik kecil telah menjadi peralatan utama pilihan untuk membantu pengangkutan dalam pelbagai perusahaan. Selanjutnya, mari kita lihat kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil.

Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.


RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard



Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Rancangan unik; Kerja; Bingkai besi boleh menyokong tekanan secara serentak dan mengurangkan torsi bingkai, menjadikannya lebih kuat dan kekal daripada struktur besi saluran lain.

Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.

Jumlah jaminan kualitiTujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.

Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.


RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard



Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan,RyanJembatan pengangkutan bekas, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Pengurusan jujur[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Selepas jambatan papan bimbit tiba, bila membuka pakej untuk mengumpulnya, sila sahkan sama ada data teknikal rawak selesai, sama ada komponen rawak, alat dan aksesori sepadan dengan katalog, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

RyanApa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.


AbdacaMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard memberi anda RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard oleh syarikat kami, perkhidmatan RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard. RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!