TrierPlat besi jambatan naikCasting khas cemerlang

masa pelepasan:2024-02-15 20:06:12 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:198

Petua teras:Trier,Selamat datang ke produk syarikat kita. dan membandingkan solusi. kemudian, kita telah menentukan bentangan silinder hid

Selamat datang ke produk syarikat kita. dan membandingkan solusi. kemudian, kita telah menentukan bentangan silinder hidraulik lif yang dipandu oleh seluruh silinder hidraulik. Kinematik, analisis dinamik dan rancangan optimizasi mekanik mekanisme mengangkat tali ganda yang dipandu oleh silinder hidraulik menyediakan asas teori dan rancangan optimizasi yang boleh dilakukan untuk mengurangkan lebih lanjut dorongan mekanisme pemotong yang dipandu oleh silinder hidraulik dan meningkatkan kelajuan. Kestabilan jambatan naik.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

TrierPompa hidraulik menghasilkan bunyi. When the boarding bridge rises,TrierJembatan naik hidraulik tetap, the hydraulic pump tells the operation that if there is a problem with the gears or bearings of the hydraulic pump, which causes periodic changes in the hydraulic system pressure, it will also cause resonance in the hydraulic system and generate noise.

Tighten the manual valve to close it.

KalamataMuatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah transmisi muatan berat, tekanan statik rantai rosak atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah menghindari perlumbaan berat badan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.


TrierPlat besi jambatan naikCasting khas cemerlang



Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Saya tidak akan pergi ke perincian lebih lanjut mengenai jambatan boarding yang tetap hidraulik. ia diketahui dan digunakan secara luas, dan adalah peranti mekanik yang diperlukan untuk kilang

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Di mana untuk dijualJembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Selepas kerja jembatan naik selesai, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.


TrierPlat besi jambatan naikCasting khas cemerlang



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong,TrierRancangan jambatan naik bimbit, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

asetPengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.

Kerana ia digunakan dalam pelbagai kali, bentuk-bentuknya berbeza. Jembatan penerbangan hidraulik tetap terutama digunakan dalam gudang besar, kilang, pelabuhan, lapangan terbang, dll. yang memerlukan jumlah besar muatan dan muatan kargo. Down the road, factories and warehouses are more commonly used, and mobile hydraulic boarding bridges are mostly smaller companies that need to rotate and load and unload goods on a large scale.

Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.

TrierMemuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan,TrierTekanan hidraulik paksi naik bimbit, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.

Sebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.


Hak cipta dan notis:
1. TrierPlat besi jambatan naikCasting khas cemerlang yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat TrierPlat besi jambatan naikCasting khas cemerlang, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan TrierPlat besi jambatan naikCasting khas cemerlang adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian TrierPlat besi jambatan naikCasting khas cemerlang mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Abdacamengesyorkanberita
AbdacaBerita terkini