SallovaJembatan boarding tetapProsedur kawalan rekod kualiti

masa pelepasan:2024-03-20 19:17:26 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:282

Petua teras:Sallova,Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.Semua orang t

Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

SallovaPemuatan dan pembuatan jambatan hidraulik ialah pemuatan dan pembuatan kargo peralatan bantuan yang digunakan dalam sambungan dengan forklift, yang digunakan secara luas dalam platform kargo dan pemuatan dan pembuatan bimbit tempat tanpa pemuatan dan pembuatan peralatan. Dengannya,SallovaTekanan hidraulik bergerak paksi naik, garpu boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta dari tanah untuk operasi muatan dan muatan besar. Ia mengadopsi kuasa hidraulik manual, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh digunakan oleh satu orang untuk mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang. Namun,SallovaAngkat dan turunkan jambatan naik, semasa proses operasi, perlu mengikuti arah operasi secara ketat untuk mencegah kerosakan peralatan.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.

MarneuliAlasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.


SallovaJembatan boarding tetapProsedur kawalan rekod kualiti



Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain. Rancangan khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, kapasitas pembawa muatan, dll. mengikut keperluan yang berbeza pengguna. The boarding bridge is installed on the side of the cargo platform, flush with the ground and side of the cargo platform. Dek jambatan jambatan boleh menuju ke atas dan ke bawah dan hujung luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah daripada pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

sarankanSebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya, terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding, yang menyebabkan efisiensi rendah.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Apabila ia berkaitan dengan proses produksi jambatan naik bimbit, saya percaya semua orang akan sangat tertarik.


SallovaJembatan boarding tetapProsedur kawalan rekod kualiti



Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo,SallovaJembatan naik hidraulik tetap, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?

Pengurusan kualiti rantai bekalanSemasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.

Apa ciri-ciri utama jambatan penerbangan tetap hidraulik? Di bawah, saya akan memperkenalkan kepada anda secara singkat: jambatan boarding tetap hidraulik memecahkan masalah pengangkutan barang secara manual ke atas dan ke bawah tangga.

Jembatan memasuki papan, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.

SallovaBahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Perangkat, tubuh pam, dan plat sisi pam perlengkapan, tubuh silinder dan plat port pam peluru dan motor, lubang tubuh silinder dan peluru dan tubuh batang valv dan valv valv valv arah semua ditutup oleh ruang. Penggunaan komponen ini akan membawa kepada peningkatan kebocoran dalaman dan naik minyak.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.


Hak cipta dan notis:
1. SallovaJembatan boarding tetapProsedur kawalan rekod kualiti yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat SallovaJembatan boarding tetapProsedur kawalan rekod kualiti, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan SallovaJembatan boarding tetapProsedur kawalan rekod kualiti adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian SallovaJembatan boarding tetapProsedur kawalan rekod kualiti mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Abdacamengesyorkanberita
AbdacaBerita terkini