PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran

  • masa pelepasan:2024-03-28 12:24:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:440
  • Penerangan pantas:

    Portici,Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya digant

Kandungan artikel

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Dengan pembangunan cepat masa, industri dan medan berbeza mempunyai pembangunan dan ciri-ciri yang berbeza. Therefore, how to improve the efficiency of our own operations and make everything simple and convenient is the focus we are currently pursuing. With the mobile boarding bridge, everything has a foundation that can be achieved. Selama awak sukakannya, masa depan ada di tangan awak, dan kadang-kadang segalanya begitu mudah.

PorticiMengadopsi prinsip pemberontakan musim semi.

[UNK][UNK]. Jembatan pengangkutan sisi platform: Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak.

OldhamPenjalanan peralatan juga memerlukan masa tertentu. Operator mesti memahami dan membaca arahan dan tindakan pencegahan sebelum digunakan, dan memahami prestasi dan prinsip mesin di jambatan untuk menghindari kemalangan serius disebabkan oleh operasi yang salah. Platform naik gunting tetap terutama dirancang dan dihasilkan mengikut keperluan pengguna. Mereka terutama dipasang dalam lubang dan mempunyai tahap dengan tanah apabila dipasang membuatnya selesa untuk berjalan tanpa menghalangi lalu lintas.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton ton, ton ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.


PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran



Kekuatan bolt; Periksa sistem hidraulik; Periksa keadaan ban, paksi, dll. Jika ada perbezaan, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan, dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung, sehingga ruang sambungan di kepala jambatan naik boleh ditempatkan di platform bawah kenderaan, dan kemudian brek. Brek hidraulik digunakan untuk menekan jambatan papan ke atas platform bawah kenderaan. Jika jambatan pengangkutan tidak bersandar di bawah bagasi, ia boleh dibuat dari plat besi yang tidak stainless. Masukkan besi di jambatan papan langsung ke dalam klip dan selamatkannya.

Maklumat berkaitan tentang pelabuhan muatan dan muatan tetap dipasang pada pinggir pelabuhan, dan lubang perlu digali dan dikunci secara langsung dalam beton dengan bolt.

Sebelum memuatkan, membuang dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian pada jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi pada jambatan papan patut disesuaikan dengan kuat bersama dengan kereta. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.

Yang mana lebih baikSaya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Sebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.


PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran



Adjust the speed control valve again when the working pressure of the speed control valve is low. Di bawah muatan bernilai, jika volum minyak disesuaikan terlalu rendah, pompa bensin akan kosong dan mengisi minyak hidraulik dengan minyak, penapis dan blok minyak, dan buang kebocoran paru dalam seksyen penyiup minyak peranti penapis. Semak paip penyiup minyak dan konektor, dan ketat konektor. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk Fabrik Dengqiao

Kerja langsung(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.

Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi jadual tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Muat dan muatan profesional kilang jembatan dan produk khas lain adalah tanda lama, dengan keuntungan dalam harga dan kualiti yang dijamin. Forklifts dan kenderaan pengangkutan lain boleh memandu secara langsung ke trak untuk muatan dan muatan seri barang, memerlukan hanya satu orang untuk menyelesaikan muatan dan muatan cepat barang. Jembatan boarding mengurangkan banyak kerja untuk perusahaan, mengurangkan kuasa operasi trekking, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Jembatan pengangkutan tetap bersamaan dengan cerun besi bergerak dalam operasi sebenar, dan forklift elektrik juga boleh dipandu secara rasional ke dalam badan trak untuk pembuatan, pembuatan, dan operasi pengangkutan skala besar. Jembatan naik tetap adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan,PorticiJembatan pengangkutan khusus, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Use boarding bridges to provide reliable connections. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. During the operation process, only one person is required to operate without power, effectively achieving safe and fast loading and unloading of goods. Harga tinggi dan spesifikasi berbeza-beda kilang Dengqiao menyediakan bekalan tepat waktu, dengan kost-efektiviti tinggi, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk memilih!

PorticiKekuatan bolt; Periksa sistem hidraulik; Periksa keadaan ban, paksi, dll. Jika ada perbezaan, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan laporkan kepada pasukan mekanik dan elektrik untuk perbaikan, dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung,PorticiJembatan memuatkan bekas,PorticiJembatan naik bimbit hidraulik, ia boleh dibuat dari plat besi yang tidak stainless. Masukkan besi di jambatan papan langsung ke dalam klip dan selamatkannya.

Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.

Anti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage.


AbdacaMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran memberi anda PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran. PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!