bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat

  • masa pelepasan:2024-04-16 11:19:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:538
  • Penerangan pantas:

    bandar selatan,Apabila memasang, nyahpasang,bandar selatanPlatform mengangkat pelukis, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untu

Kandungan artikel

Apabila memasang, nyahpasang,bandar selatanPlatform mengangkat pelukis, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll. dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Menangkat dan menurunkan

bandar selatanTengah kawalan keselamatan dipilih dengan kasut panduan berguling, ketepatan tinggi, dan penunggahan stabil. Ciri-ciri platform angkat Jinchuang adalah sebagai berikut: . Tidak perlu bilik mesin di atas rakit. . Lift hidraulik tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan rakit. . Cilinder muatan dan muatan lif hidraulik bertindak secara langsung pada lubang dasar, dan keperluan kuasa rakit rendah, Jalan naik struktur beton batu atau batu bata boleh digunakan untuk keselamatan platform angkat Jinchuang dan keuntungan kestabilan. Tombol mengalir: Ia boleh mencegah tekanan sistem terlalu tinggi semasa pergerakan naik. Tombol manual kecemasan: Dalam kes kegagalan kuasa, ia boleh membuat kecemasan lif turun ke kedudukan lantai terdekat dan membuka pintu.

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

SlotskMenggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

Apabila menyiapkan peralatan,bandar selatanPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?


bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat



Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, tangki minyak patut ditutup dengan betul dan dilengkapi dengan penapis udara yang mampu untuk mencegah masukan debu dan basah; Minyak baru mesti ditapis secara efektif, dan minyak kembali sistem juga mesti ditapis secara efektif; Penutupan kuat bagi ikatan paip dan sambungan lain untuk mencegah debu, basah,bandar selatanPanduan platform angkat keretapi, dan udara memasuki sistem hidraulik; The moving parts must be equipped with dustproof sealing devices.

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Pelanggan pertamaPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu


bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat



Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Pengurusan jujurPenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Samar beberapa parameter dan periksa dengan hati-hati sama ada parameter teknikal pada plat nama konsisten dengan parameter yang diberikan dalam kontrak parameter teknikal sebelumnya pembuat, untuk memastikan tiada kesilapan.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

bandar selatanUntuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!


AbdacaMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat memberi anda bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat oleh syarikat kami, perkhidmatan bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat. bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di bandar selatanLift gunting bergerak sepenuhnyaAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!