CrossnoPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi

  • masa pelepasan:2024-04-24 21:30:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:180
  • Penerangan pantas:

    Crossno,CrossnoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai,CrossnoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik,Atas dipasang d

Kandungan artikel
CrossnoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai,CrossnoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik,

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

CrossnoPeraturan titik getaran sepatutnya berdasarkan proses penuaan getaran standar GB/T-. Penuaan getaran sepatutnya ditempatkan pada kedudukan dengan ketat tinggi dan amplitud bahagian kerja, dan paksi putarannya sepatutnya selari dengan kapal di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Penuaan sepatutnya ditempatkan pada sudut akhir atau pinggir bahagian kerja dengan ketat tinggi, sehingga tenaga kecil boleh digunakan untuk menarik komponen dengan amplitud besar. Berdasarkan bentuk struktur asas, kita tetapkan titik getaran pada plat yang melambat di setiap sisi bahagian kerja.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Bahasa GdanskPeriksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

The wear rate is fast and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.


CrossnoPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi



Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Berat platform angkat juga perlu diharapkan dan tidak ditentukan secara buta. Jika berat barang yang dibawa oleh platform angkat kereta api Dongguan adalah lebih besar daripada kapasitas muatan bernilai lif, ia mudah untuk mengurangkan prestasi muatan lif.

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Honesty is the foundationPeribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu


CrossnoPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi



Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Nilai tinggiKebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan,CrossnoPlatform angkat bergerak sendiri, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Semasa perawatan penuaan, peralatan mencetak lengkung penuaan getaran online. Menurut lengkung, hujung depan lengkung a-t menunjukkan tendangan naik, jadi amplitud bertambah secara perlahan-lahan; Sejak itu, perubahan amplitud telah pada dasarnya stabil, menunjukkan bahawa struktur molekul di dalam komponen cenderung untuk stabil, yang sesuai dengan piawai penghakiman garis pengamatan lengkung, jadi ia boleh ditentukan bahawa bahagian kerja telah mencapai kesan. Langkah-langkah pencegahan untuk menggunakan platform angkat elektrik adalah sebagai berikut: unit pengguna patut mengatur seseorang yang dedikasi untuk beroperasi platform angkat dan mengembangkan perincian dan tindakan pencegahan keselamatan untuk menggunakan platform angkat berdasarkan situasi unit mereka sendiri, dan menggantungnya dalam posisi yang terkenal. Apabila bekerja pada platform angkat elektrik, pemandu profesional dan operator mesti dilengkapi, the lifting platform needs to be moved on the site and should be operated by a professional driver. Sebelum kerja sehari-hari, pemandu zy mesti memeriksa dengan hati-hati sistem elektrik, hidraulik dan mekanik platform, memeriksa julat kerja trak platform angkat, dan menghapuskan halangan yang menghalangi putaran dan berjalan trak platform angkat. Dan kosongkan platform ke atas dan ke bawah beberapa kali untuk memeriksa mana-mana kesalahan atau fenomena yang tidak normal. Ia juga perlu memperhatikan keperluan stesen pendaratan platform untuk mana-mana perbezaan yang jelas yang tidak normal. Perbaikan profesional jaminan kualiti untuk pembuat pesawat. Aktiviti promosi sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

CrossnoBersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket


AbdacaMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat CrossnoPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi memberi anda CrossnoPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan CrossnoPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CrossnoPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CrossnoPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi. CrossnoPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CrossnoPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!