HyeliaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan

masa pelepasan:2024-02-12 20:23:25 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:545

Petua teras:Hyelia,Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Semakin p

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

HyeliaKapasiti muatan berat:

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

IsilemurinoApa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.


HyeliaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan



Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Applicable environment: Indoor or outdoor Applicable temperature: Safety device Safety rocker: When the equipment is running and rising, the rocker will automatically prevent wheelchair platform.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, assembly and due to factors such as processing, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok,HyeliaGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggi, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat


HyeliaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan



Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

kaedah rata-rataCheck and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

[UNK][UNK]& lt;-- Karakteristik platforma angkat hidraulik bagi orang cacat -; gt; Platform penangkapan hidraulik bagi orang cacat boleh dipasang dengan bijak di pintu masuk dan keluar kereta bawah tanah jalan kaki, jembatan pelayar, pintu masuk dan keluar stesen kereta api, koridor bangunan rumah, dan bangunan koridor, yang boleh menyelesaikan secara keseluruhan masalah penangkapan sukar di tempat awam. Produk kami tidak memerlukan lubang lubang, atau bilik komputer, dan bebas dari bunyi, ruang, dan pemeliharaan sering. Ia selamat dan dipercayai. Syarikat kami bergantung pada kualiti produk yang dipercayai dan perkhidmatan selepas menjual yang baik untuk melayani anda sepenuhnya. Platform Lift Kemudahan&#& mdash;& amp; lt;-- Parameter spesifikasi platform angkat hidraulik bagi orang cacat -; gt; Sumber kuasa: Penampilan umum: mm&kali; mm× L (saiz plat asas angkat tinggi besar: mm (panjang)&kali; mm (lebar)

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

HyeliaKomponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan,HyeliaPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selai, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, atau jaringan keselamatan.


pagar
Hak cipta dan notis:
1. HyeliaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat HyeliaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan HyeliaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian HyeliaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara mewujudkan saluran penjualan yang berkesan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Abdacamengesyorkanberita
AbdacaBerita terkini