AsperniIndustrial rail type lifting platformPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

masa pelepasan:2024-02-16 19:02:17 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:234

Petua teras:Asperni,Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

AsperniSemasa menggunakan minyak hidraulik, penyerangan pencemaran boleh mempunyai kesan negatif pada sistem hidraulik. Untuk mengawal pencemaran minyak hidraulik secara efektif, perlu periksa dan mengendalikan semua bahagian penyegelan dan kongsi, periksa dan analisis minyak hidraulik sistem hidraulik, dan menggantikan minyak hidraulik secara rutin. Apabila menggantikan minyak hidraulik, minyak hidraulik lama mesti dihapus, dan seluruh sistem hidraulik mesti dibersihkan sebelum menggunakan minyak hidraulik baru. Kesempatan persekitaran suhu rendah pada baja, bahan-bahan komponen muatan utama pada suhu rendah tidak hanya perlu memenuhi keperluan kuasa, tetapi juga memenuhi keperluan kuat kesan. Struktur penyelesaian komponen yang membawa muatan suhu rendah mempunyai kesan yang signifikan pada tekanan suhu penyelesaian, konsentrasi tekanan, dll. Oleh itu, bentuk struktur yang sesuai patut dipilih untuk lif pada suhu rendah.

Adjusting the oil pipe.

MakoMenggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.


AsperniIndustrial rail type lifting platformPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan



Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Semasa menggunakan minyak hidraulik, penyerangan pencemaran boleh mempunyai kesan negatif pada sistem hidraulik. Untuk mengawal pencemaran minyak hidraulik secara efektif, perlu periksa dan mengendalikan semua bahagian penyegelan dan kongsi, periksa dan analisis minyak hidraulik sistem hidraulik, dan menggantikan minyak hidraulik secara rutin. Apabila menggantikan minyak hidraulik, minyak hidraulik lama mesti dihapus, dan seluruh sistem hidraulik mesti dibersihkan sebelum menggunakan minyak hidraulik baru. Kesempatan persekitaran suhu rendah pada baja, bahan-bahan komponen muatan utama pada suhu rendah tidak hanya perlu memenuhi keperluan kuasa, tetapi juga memenuhi keperluan kuat kesan. Struktur penyelesaian komponen yang membawa muatan suhu rendah mempunyai kesan yang signifikan pada tekanan suhu penyelesaian konsentrasi tekanan, dll. Oleh itu, bentuk struktur yang sesuai patut dipilih untuk lif pada suhu rendah.

When installing the fence cage,AsperniPlatform mengangkat garpu gunting bergerak, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Keperlukan pemeriksaanSemak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian,AsperniPlatform mengangkat lengan melipat sendiri, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu


AsperniIndustrial rail type lifting platformPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan



Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Perbaikan kualitiTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dengan bantuan pegawai teknikal penghasil, perlu melakukan pengamatan eksperimental mengenai prestasi berbagai-bagai produk semasa operasi penangkapan untuk melihat jika keputusan yang dijangka boleh dicapai.

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

AsperniAplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini kaji lebih lanjut fenomena pakaian,AsperniLif legu aluminium yang diletak di kereta, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Lift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa, dan selamat.


Hak cipta dan notis:
1. AsperniIndustrial rail type lifting platformPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AsperniIndustrial rail type lifting platformPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AsperniIndustrial rail type lifting platformPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AsperniIndustrial rail type lifting platformPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Abdacamengesyorkanberita
AbdacaBerita terkini