MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

  • masa pelepasan:2024-03-28 11:26:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:221
  • Penerangan pantas:

    Molfetta,Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan se

Kandungan artikel

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

MolfettaPenumpang memakai rok panjang dan mengikat sandal semasa mengendarai di escalator patut cuba untuk berdiri sedikit di tengah-tengah escalator untuk mencegah kasut dan pakaian daripada ditarik ke escalator dan menyebabkan bahaya, dan untuk mencegah rok atau seluar daripada terjebak.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

Nuku AnakKekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah


MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkembang dengan lebih baik



Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Menurut analisis insider industri, nisbah konsentrasi industri industri industri lif China sentiasa meningkat dan perkembangan adalah baik. Corak pembangunan industri telah mengalami perubahan yang signifikan, menunjukkan bahawa yang kuat lebih kuat dan yang lemah lebih lemah, dan industri telah memasuki masa pengubahan semula. Beberapa markah telah mula memasukkan ke dalam produksi di kawasan pusat dan barat, membuat bentangan industri lebih masuk akal. [] Jenis lif yang berbeza ditetapkan mengikut tinggi, tujuan, dan aliran penumpang (atau volum logistik) bangunan. Klasifikasi as as lif adalah kira-kira seperti ini.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Proses aplikasiLif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC, dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya


MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkembang dengan lebih baik



Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.

Perbaikan kualitiLebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

These are all dangerous; Jalankan Cahaya Merah; Perilaku [UNK]▼ Periksa Selain itu, mungkin ada elektrik atau basikal memasuki kereta lif atau memukul pintu lif, yang juga boleh mempunyai kesan pada keselamatan lif. Dalam eksperimen pintu tolak tram simulasi,MolfettaPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatik, walaupun pintu lif tidak mengalami deformasi yang signifikan, kereta bergerak tiba-tiba berhenti pada saat tolak, dan terdapat jelas gemetar pada saat berhenti tiba-tiba. Jika kekuatan kesan cukup besar, ia mungkin menyebabkan pintu lorong menyelinap dan bahkan menyebabkan orang dan kenderaan jatuh langsung ke dalam rak.

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana,MolfettaLif kecil rumah tangga suai, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

MolfettaAda telefon api di dalam kereta lif api.

Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi,MolfettaLift bebas penghalang hidraulik, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.


AbdacaMaklumat produk lain
  • Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

    Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

  • Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

    Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

  • BograSaiz pengubah jenis keringBagaimana menangani fenomena calar permukaan

    BograSaiz pengubah jenis keringBagaimana menangani fenomena calar permukaan

  • BertulisPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikIndeks Piawai Berkaitan

    BertulisPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikIndeks Piawai Berkaitan

  • BertulisTanda jembatan naik bimbitPengetahuan asas

    BertulisTanda jembatan naik bimbitPengetahuan asas

  • ZoetermeerContainer Jembatan NaikPengenalan reka bentuk struktur biasa

    ZoetermeerContainer Jembatan NaikPengenalan reka bentuk struktur biasa

  • ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

    ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

  • ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

    ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem memberi anda MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem oleh syarikat kami, perkhidmatan MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem. MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!