PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

  • masa pelepasan:2024-03-28 12:24:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:490
  • Penerangan pantas:

    Portici,Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yan

Kandungan artikel

Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

PorticiApabila memesan lif rumah tangga untuk penyelamatan, pegawai penyelamatan profesional pembuat perlu menyimpan dan memeriksa lif secara peribadi selepas menandatangani kontrak penyelamatan. Selepas habis masa jaminan bebas, juga perlu menyimpan dan memperbaiki lif setiap tahun, menjadikannya lebih dipercayai dan lebih dipercayai.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

PacasmayoSelepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti syarikat profesional, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi,PorticiLift tirai tahap, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

Lif berhenti di lantai pertama dan pintu tidak bergerak: fungsi pendaratan kecemasan api lif dipicu oleh asap atau sensor panas di dalam bangunan.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

harga pasaranKeukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu,PorticiLif rumah tangga kecil, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!


PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya



Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini,PorticiPlatform penangkapan tahap, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.

Pemasangan berfungsiParameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Lif juga akan berhenti.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

PorticiMembersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan

AbdacaMaklumat produk lain
  • AuroraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengMeningkatkan susun atur struktur p

    AuroraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengMeningkatkan susun atur struktur p

  • AuroraLif dalam rumah kecillayanan yang ikhlas

    AuroraLif dalam rumah kecillayanan yang ikhlas

  • JamalpurScb10 dry type transformerCara mengatasi kegagalan permulaan

    JamalpurScb10 dry type transformerCara mengatasi kegagalan permulaan

  • ArlingtonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBuka jalan menuju perubahan pasaran

    ArlingtonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBuka jalan menuju perubahan pasaran

  • ArlingtonTrain boarding bridgeKawasan aplikasi dan ciri prestasi

    ArlingtonTrain boarding bridgeKawasan aplikasi dan ciri prestasi

  • Mata Air ColoradoJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapKaedah penyediaan model

    Mata Air ColoradoJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapKaedah penyediaan model

  • Mata Air ColoradoPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh peng

    Mata Air ColoradoPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh peng

  • Mata Air ColoradoLif dua tingkat rumahPemeriksaan dan penyelenggaraan

    Mata Air ColoradoLif dua tingkat rumahPemeriksaan dan penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya memberi anda PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya oleh syarikat kami, perkhidmatan PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya. PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!