ChuravestaPembuat lif kecil villa rumah tanggaSuhu di luar kawalan kerana masalah apa yang tidak dit

masa pelepasan:2024-02-14 19:16:58 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:587

Petua teras:Churavesta,Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Lebar sokongan yang efektif bagi sinar s

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

ChuravestaSelain itu, ia juga penting untuk memperhatikan sama ada kaedah pembukaan pintu lif adalah automatik atau manual. Bentuk pintu pembukaan sisi automatik boleh sangat menyimpan kawasan bangunan, membuat penggunaan penuh lebar rak sebanyak yang mungkin, dan membuat ia lebih selesa untuk orang yang lumpuh dan orang tua untuk digunakan, membuat ia lebih selesa.

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

QuthingKaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ,ChuravestaPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah


ChuravestaPembuat lif kecil villa rumah tanggaSuhu di luar kawalan kerana masalah apa yang tidak ditangani dengan baik



Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Menurut analisis insider industri, nisbah konsentrasi industri industri industri lif China sentiasa meningkat dan perkembangan adalah baik. Corak pembangunan industri telah mengalami perubahan yang signifikan, menunjukkan bahawa yang kuat lebih kuat dan yang lemah lebih lemah, membuat bentangan industri lebih masuk akal. [] Jenis lif yang berbeza ditetapkan mengikut tinggi, tujuan, dan aliran penumpang (atau volum logistik) bangunan. Klasifikasi as as lif adalah kira-kira seperti ini.

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

Jika tali keselamatan di lif pecah, tentu saja, situasi ini jarang berlaku. Ia biasanya berlaku di lif yang dalam gangguan untuk masa yang lama. Orang di dalam lif patut mengambil beberapa tindakan perlindungan untuk menghindari cedera serius. Pada masa yang sama, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh, tulang belakang dan jantung.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.


ChuravestaPembuat lif kecil villa rumah tanggaSuhu di luar kawalan kerana masalah apa yang tidak ditangani dengan baik



Lakukan tanggungjawab keseluruhan perusahaan produksi lif untuk kualiti penghasilan lif, pemasangan, penyelenggaran dan pemeliharaan; Naga; Sistem tanggungjawab pengurusan, meminta perusahaan untuk mematuhi jaminan kualiti untuk memastikan operasi selamat lif. To meet the national requirements for the construction market and property management, measures should be taken to ensure that enterprises without licenses are not allowed to produce elevators, and unqualified products and products produced by enterprises without production licenses are prohibited and purchased; Dalam aktiviti bisnes elevator dan dalam proses tawaran elevator, mendorong perusahaan untuk mematuhi peraturan negara yang sesuai, mengikut prinsip pembukaan, keadilan, iman yang baik dan persaingan yang sama, melarang persaingan yang tidak adil seperti peningkatan harga dan depresi, dan melindungi hak dan kepentingan sah perusahaan dan pengguna; Urus penilaian dan pengawasan kualiti lif oleh pengguna; Dalam analisis dan pengendalian kemalangan keselamatan lif.

Keperlukan pemeriksaanWhen encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Dalam kejadian api, lif digunakan untuk mengangkut petugas api, penumpang, dan peralatan api dalam penyimpanan sejuk. lif dalam penyimpanan sejuk besar atau gudang pendinginan mengangkut barang beku. Namun, keretapi panduan, dan bahagian bergerak lain. lif rumah profesional lif rumah villa, penghasil lif rumah, selamat, dipercayai, dan percuma penyelenggaran, dan aras teknik mereka telah mencapai tahap rumah, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

ChuravestaKaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik PC,ChuravestaTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung plat,ChuravestaPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatik, dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.


Hak cipta dan notis:
1. ChuravestaPembuat lif kecil villa rumah tanggaSuhu di luar kawalan kerana masalah apa yang tidak dit yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ChuravestaPembuat lif kecil villa rumah tanggaSuhu di luar kawalan kerana masalah apa yang tidak dit, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ChuravestaPembuat lif kecil villa rumah tanggaSuhu di luar kawalan kerana masalah apa yang tidak dit adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ChuravestaPembuat lif kecil villa rumah tanggaSuhu di luar kawalan kerana masalah apa yang tidak dit mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Abdacamengesyorkanberita
AbdacaBerita terkini