El PasoLif bom tahapModel tadbir urus perdagangan baru

masa pelepasan:2024-02-15 12:58:51 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:293

Petua teras:El Paso,El PasoPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatik,Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan

El PasoPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatik,

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

El PasoLift butang: Ia adalah lif automatik mudah dengan fungsi aras automatik, biasanya tersedia dalam dua cara: butang luaran dan butang dalaman.

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

AcariguaPeranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai,El PasoLift mini rumah Lift rumah kecil, tinggi angkat besar, kuantiti, lebar dan kedalaman lubang (jika ada),El PasoMesin pembukaan hidraulik bergerak, dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Lif penglihatan, dinding kereta, lif untuk penumpang untuk penglihatan.

Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi, meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.

hak sifatPerformasi teknikal yang perlu ditandakan& mdash; Kepercayaan, kemajuan dan selesa Kepercayaan yang disebut merujuk kepada kemampuan sistem lif untuk menjaga fungsi yang dinyatakan dalam masa yang dinyatakan. Keperluan kita untuk kepercayaan lif adalah untuk minimumkan kegagalan semasa masa operasi dan memudahkan untuk menghapuskan mereka apabila mereka berlaku. Ini memerlukan kita untuk memilih produk dengan kepercayaan tinggi, seperti lif rumah profesional, lif rumah villa, penghasil lif rumah, dan lif rumah kecil, yang mempunyai julat lengkap produk dan populer baik dalam negeri maupun antarabangsa. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Industri produk wayar yang memimpin, selamat datang untuk bertanya. Konfigurasi lif adalah baik, dan untungnya, terdapat pasukan penyelamatan dedikasi di kawasan tempatan.

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini


El PasoLif bom tahapModel tadbir urus perdagangan baru



Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

OK atau tidak?Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

Sama ada ada pemandu atau tidak, operasi lif selesai oleh pemandu dedikasi.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

El PasoMembersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

When encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.


Hak cipta dan notis:
1. El PasoLif bom tahapModel tadbir urus perdagangan baru yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat El PasoLif bom tahapModel tadbir urus perdagangan baru, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan El PasoLif bom tahapModel tadbir urus perdagangan baru adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian El PasoLif bom tahapModel tadbir urus perdagangan baru mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Abdacamengesyorkanberita
AbdacaBerita terkini