KwangyangLif rumah tangga kecilPengesanan saiz

masa pelepasan:2024-02-15 13:46:14 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:284

Petua teras:Kwangyang,Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusa

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

KwangyangLift kapal, lif yang digunakan di kapal. Pembuat lif rumah profesional mempunyai teknologi maju, ujian ketat, harga yang lebih cenderung, dan lebih diskon. Selamat datang untuk berkonsultasi

Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

SantiagoKomponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.


KwangyangLif rumah tangga kecilPengesanan saiz



Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, kelajuan bernilai lif: muatan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Lift gantry digunakan di kaki pintu crane gantry besar untuk pengangkutan pekerja dan komponen penyelenggaran di dalam crane gantry

Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.

Menghormati pelangganGelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, pengguna boleh diperlukan untuk membuat bulatan cahaya pada tinggi tertentu,KwangyangLift tirai tahap, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin, beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.

When encountering this situation it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.


KwangyangLif rumah tangga kecilPengesanan saiz



[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta,KwangyangPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

Berapa harganya?Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Apabila memesan lif rumah tangga untuk penyelamatan, pegawai penyelamatan profesional pembuat perlu menyimpan dan memeriksa lif secara peribadi selepas menandatangani kontrak penyelamatan. Selepas habis masa jaminan bebas, juga perlu menyimpan dan memperbaiki lif setiap tahun, yang tidak boleh diselamatkan dan bertanggungjawab untuk keselamatan diri sendiri dan keluarga. Pilih marka yang sah dan boleh dipercayai boleh memastikan penggantian komponen dan bahan penyelenggaran pada tahap kemudian adalah asal menjadikannya lebih dipercayai dan lebih dipercayai.

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

KwangyangKaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC, dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer,KwangyangPlatform penangkapan tahap, yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.


Hak cipta dan notis:
1. KwangyangLif rumah tangga kecilPengesanan saiz yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat KwangyangLif rumah tangga kecilPengesanan saiz, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan KwangyangLif rumah tangga kecilPengesanan saiz adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian KwangyangLif rumah tangga kecilPengesanan saiz mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Abdacamengesyorkanberita
AbdacaBerita terkini